What's New Here

 

Wedding Photographer

Contact me to be the photographer at your wedding. Early booking is advis...

 

Outdoor Photoshoot

Be the model for my outdoor photoshoot. ...

 

Event Photography

Whether it's a corporate event or just a birthday party, do not hesitate to...

Azizie Photography - Wedding Photographer

Hidup Seorang Blogger

Saya Menang Contest SEO Hidup Seorang Blogger

Saya, pemegang mohor besar raja-raja cina, dengan ini mengumumkan, saya telah menang Contest SEO Denaihati yang tajuknya HIDUP SEORANG BLOGGER. Muahaha. Atas permintaan abang Denaihati, saya akan buat review pasal contest SEO ini.

Read more...
   
Monoloque dan Atilia - Kanda Dinda Lirik dan Chord

Monoloque dan Atilia - Kekanda Adinda Lirik dan Chord

Monoloque memang tak putus-putus lagi menghasilkan lagu  yang lain dari yang lain. Kali ni monoloque bergandingan pula dengan Atilia untuk lagu Kekanda Adinda yang merupakan OST untuk cerita 8 bulan. Lagu yang comel nih tengah top dekat carta radio sekarang. As expected from my favourite song writer and composer. Hehe.

Read more...
   
HIDUP SEORANG BLOGGER

HIDUP SEORANG BLOGGER - Gathering GengBlogger Di Shah Alam

Ini adalah entri wajib kedua untuk contest SEO Denaihati, HIDUP SEORANG BLOGGER. Walaupun kedudukan aku mula-mula dulu top 10 dalam google, tapi kemudian turun ke kedudukan belas-belas, sekarang lagi teruk sampai puluh-puluh. Baru je ingat nak menang contest ni, tak ada harapan la nampaknya (T_T).

Read more...
   
Hidup Seorang Blogger

Hidup Seorang Blogger

Entry hidup seorang blogger ini sebenarnya adalah satu contest anjuran denaihati. Disebabkan hadiah yang diberi sangat lumayan dan jugak senang untuk masuk, maka aku dengan senang hatinya mendaftar kan diri walaupun tak pernah masuk apa-apa contest anjuran mana-mana blogger pun sebelum ni.

Read more...

   

Page 3 of 17


Photo Gallery

Photo Gallery

Click Here For My Photo Gallery

Hot Album

Sample image  Portrait
Sample image  Landscape
Sample image  Nature
Sample image  Abstract
Sample image  Black & White
You are here:

Photography Services

  • Wedding
  • Portrait
  • Event

Web Development Services

  • Corporate
  • E-Commerce
  • Blog

Contact Me

You can contact me via

  • Tel: 012-9886441
  • Email: azizie@azizie.com
  • Gtalk: ziepakker@gmail.com
  • YM: ziepakker@yahoo.com