Projek Pistol - Wanita Seluruh Dunia Lirik dan Chord

Dah lama sangat tak buat chord. Baru-baru nih tak ada masa nak main gitar sebab banyak benda yang mengganggu pemikiran. Tapi nasib baik masalah dah setel satu persatu. Jadi sekarang ni tengah dalam proses untuk menuju ke kehidupan yang baru. 

Projek Pistol Wanita Seluruh Dunia

Lirik dan chord kali ini adalah dari kumpulan Projek Pistol dengan tajuk lagu wanita seluruh dunia. Pernah tengok kumpulan Projek Pistol dalam melodi dulu tapi dah lupa pasal background diorang. Aku pun tak kisah sangat pasal background diorang, aku suka dengar lagu saja. Hehe. Kepada wanita, ketahuilah yang kamu adalah inspirasiku ketika berkarya. Wanita Seluruh Dunia

Dim lights Embed Embed this video on your site

Artist - Projek Pistol
Lagu - Wanita Seluruh Dunia
Chord Author - Azizie

C
Wahai wanita
Am           C             Am
Wanita yang berada di seluruh dunia
C               Am
Tak kira bangsa, umur atau rupa
D            G
Ooo asalkan kau wanita
C                     Am
Kau buatku gila bila kau menggoda
C               Am
Bila kau mengada-ngada
C                     Am
Ooo lirikan mata senyuman manisnya
D               G
Ooo kau buat aku tergoda
C               Am
Woo wanita seluruh dunia
C          Am
Ku ingin kau tahu
C               Am
Yang aku cinta kamu semua
D              G
Wahai permaisuriku
C                Am
Dan walaupun ku tak mampu
C            Am
Membahagikan diriku
C              Am
Kepada wanita seluruh dunia
D                         G              
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua

C   Am  x3

D           G
Untuk kamu semua


C        
Wahai wanita
Am               
Adakah kau mengerti
C          Am
Apa yang aku kata
C             Am
Kamu semua adalah inspirasiku
D        G  
Bila ku bekarya
C               Am
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu
C             Am
Untuk buat hari kau ceria
C                 Am
Dan aku tak kisah mana kau berada
D               G
Ku ingin kau dengar ku berkata

C               Am
Wanita seluruh dunia
C          Am
Ku ingin kau tahu
C               Am
Yang aku cinta kamu semua
D              G
Wahai permaisuriku
C                Am
Dan walaupun ku tak mampu
C            Am
Membahagikan diriku
C              Am
Kepada wanita seluruh dunia
D                         G              
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua

C          
Wahai wanita
Am           C            Am
Wanita yang berada di seluruh dunia
C                 Am
Tak kira bangsa, umur atau rupa
D            G
Ooo asalkan kau wanita


C               Am
Wanita seluruh dunia
C          Am
Ku ingin kau tahu
C               Am
Yang aku cinta kamu semua
D              G
Wahai permaisuriku
C                Am
Dan walaupun ku tak mampu
C            Am
Membahagikan diriku
C              Am
Kepada wanita seluruh dunia
D                         G              
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua


C        Am
Untuk kamu semua
C        Am
Untuk kamu semua
C        Am
Wahai wanita
D                  G           C   
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua



 
You are here:

Web Development Services

  • Corporate
  • E-Commerce
  • Blog

Contact Me

You can contact me via

  • Tel: 012-9886441
  • Email: azizie@azizie.com
  • Gtalk: ziepakker@gmail.com
  • YM: ziepakker@yahoo.com