Harimau Bintang Yang Penyayang

Harimau Bintang

Kagum aku bila tengok video kat bawah nih. Seekor harimau bintang membantu seekor anak monyet yang tak berdaya untuk panjat pokok bagi memastikan dia selamat dari menjadi makanan binatang-binatang pemangsa yang lain.

Harimau bintang tu siap jilat-jilat dan layan macam anak sendiri lagi. Last-last, diorang berdua berpelukan. Macam drama pun ada aku tengok. So sweeetttt~~

Dim lights Embed Embed this video on your site

p/s: Harimau bintang pun tau menghargai anak yang masih kecil walaupun bukan anak dia. Manusia pulak rilek-rilek jer buang anak sendiri.



 
You are here:

Photography Services

  • Wedding
  • Portrait
  • Event

Web Development Services

  • Corporate
  • E-Commerce
  • Blog

Contact Me

You can contact me via

  • Tel: 012-9886441
  • Email: azizie@azizie.com
  • Gtalk: ziepakker@gmail.com
  • YM: ziepakker@yahoo.com