Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011

Dengan ini, diumumkan yang aku pun nak  masuk contest Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011 anjuran 2dayblogger.com. Walaupun secara jujur  aku rasa blog aku nih takde lah cantik mana kalau nak dibandingkan dengan blog-blog lain yang join contest ni, tapi aku tetap nak masuk jugak. Mana tau boleh dapat kemenangan tak disangka-sangka macam contest yang sebelum ni. Hehe.

Blog Tercantik 2011

Jumlah penyertaan contest ini pada waktu sekarang adalah hampir 150 blog (Banyak tuuu!!) dan tarikh tutup contest ialah esok, 28 Februari 2011. Marilah bersama-sama berdoa untuk kemenangan blog ini. Amin..



 
You are here:

Photography Services

  • Wedding
  • Portrait
  • Event

Web Development Services

  • Corporate
  • E-Commerce
  • Blog

Contact Me

You can contact me via

  • Tel: 012-9886441
  • Email: azizie@azizie.com
  • Gtalk: ziepakker@gmail.com
  • YM: ziepakker@yahoo.com